28 February 2011

1 MAC 2011

assalamualaikum...
da lame aku tak update blog...mesti ramai ternanti2 an??...mintak maaf sangat2 kepada sesape yg tertunggu-tunggu menantikan entry terbaru aku (de ke pon orang tggu..haha)...ni disebabkn kebizian aku dalam menelaah buku (tpu je uh..haha)...maklum lah...exam da semakin tibe...so kene lah pulun untuk mendapatkan hasil yang terbaek...hehe...insya Allah aku cube sedaye upaye untuk mendapatkan 4 A dalam STPM...insya ALLAH...doa anda semua amat aku hargai...AMIN...huhuhuhu

pejam celik pejam celik...da nak masok 1 MAC 2011....ari yang ak nantikan...pe yang istimewanye 1 MAC ni kepada aku??...ce citer ce citer...hehe...kalo kome nak tau...1 MAC ni adalah ari ulang tahun kelahiran aku...hahahaha....sedar x sedar...da 19 umur aku ekk....macam2 perasaan yang melande aku saat nie...sonok pon de (da bole kawen)...sedey pon de (xley nakal2 da...kene matang cam org tue..hehe)...huhuhuhuhu...tapi perasaan yang kuat melande aku tentulah sedih....waktu ni...pelbagai perkare aku dok kenangkan di saat nie...terkenang zaman nakal2 waktu kecik dulu...waktu mule nk masuk remaje...macam2 kenangan yang x dapat ak lupe kan...memang sedey sangat...sampai keluar air mate jantan ku ini...kalo le kome de depan ak saat ni...mesti korang kutuk ak r...(pe r laki nangis...wt malu kaum adam je)...(alamk...mat jambu r c adam ni)....kompem nye r...haha..pape pon ak x kisah pe kome nak ckp....aku pon taw kome pon penah alami cam ak gak an...toi x??...toi x??...haha...waktu ni jugak ak memang berharap doremon btul2 wujud...ak nak alat yg bole kembali ke zaman kanak2 yg bes uh...tp nak wt cmne...doremon x wujud...huhu....citer tentang impian ak umo 19 ni...pelbagai azam baru aku coretkan...pe azam ak kali ni....emmm...ne ley gtaw....rhsie taw...hahaha...pas uh 1 perkare yg aku x ley lupekan....memang lawak...hahaha...de sorg member nie tnye ak...make berlaku lah dialog sebegini rupe...."wei adam...umo ko da nk masok 19...smpe bile lah ko nk dok mebujang ni"....ahahahah....aduh...lo di pikir kan ag sekali memang lawak r waktu 2....ye r...belajo pon x abes ag da pikir pasal kawen...haha....haop hidup ak lo kawen awal...aku nk bagi bini ak makan pe...haha....emmm....ok lah....cukuplah coretan ak yg serba lemah ni...da x de idea...parabola ak ari ni x dpt sercing cter be2 wktu ak kecik dulu...haha....yg baek dtg dr ALLAH dan yg buruk juge dtg dr ALLAH dan di sandarkan pade diriku yg sgt lemah ni...d kesempatan ni juge aku nk ucapkan SELAMAT HARI JADI kpd sesape saje yg menyambut burfday pada 1 MAC...semoge ALLAH memberkati kamu semua dengan nur-Nya....insya ALLAH...

okey...

chow2 milo

o_0 v



No comments:

Post a Comment

jgn komen yg bukan2 ye !!!

cuTEz fOllOwEr !! tHNx