20 February 2011

segmen : SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF !

join contest ag..kali ni dari ABG B.A yg bertajuk...
SAYA SEORANG BLOGGER YANG AKTIF !
aktif ke pon awok ni...
aktif usha blog orang je lah...
blog sendiri jenuh awok nak update..
hahaha
sape2 yg secare x sengaje or memang sengaje pon usha blog awok ni...
jom join segmen nie...




insya Allah sye akan jadi blogger yg aktif mcm ABG B.A nie...
harap ramay lah yg support..

chow2 milo

o_0 v


11 comments:

  1. hai..dtg dari blog abg ben.blog yng sgt kemas..singgah sini...sudah follow awk,,jom follow ct pulak k...same2 memolow..maju lah blog untuk negara

    http://illustrasiaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. merangkak dr blog abg ben..=0
    wahh blogger aktif ye..heheeh

    ReplyDelete
  3. Cutenye blog dier... Suka laa...

    P/S : Salam perkenalan.... singgah dari blog EnBen >o<

    Keep on blogging kay !! ^___^

    Kalo sudi jom la join GA kite :)

    ReplyDelete
  4. hai..saye da follow awak :)follow me back http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    ReplyDelete
  5. saya no 46 dalam list abg Ben tu.. hehe

    Jom baca..
    Sumbat Selagi Boleh

    ReplyDelete

jgn komen yg bukan2 ye !!!

cuTEz fOllOwEr !! tHNx